sobota, 23 grudnia 2017

Bombka przestrzenna


Do świąt już coraz bliżej. Zapewne w wielu domach stoi już ubrana choinka. Jeśli jednak nie ubraliście choinki bo nie macie pomysłu na bombki, to może moja dzisiejsza inspiracja Wam pomoże.
Chciałabym pokazać Wam dzisiaj przestrzenną bombkę w której umieściłam tekturkowy domek firmy Laserowe LOVE.



Domek ośnieżyłam pastą śniegową, z małym pomponików ulepiłam prawdziwego bałwana.
Bombka wygląda bardzo dekoracyjnie. Na pewno będzie świetną ozdobą. Koniecznie pochwalcie się swoimi bombkami!








5 komentarzy:

  1. Bombka jest przepiękna, Anetko ja jeszcze raz życzę Ci cudownych, magicznych, pełnych spokoju oraz miłości i ciepła Świąt Bożego Narodzenia :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystkiego co najpiękniejsze w ten magiczny czas ... i nie tylko
    dla Ciebie i Twoich bliskich :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna jest!Serdecznie i ciepło pozdrawiam,życząc wszystkiego cudownego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń