sobota, 5 stycznia 2019

Art Journal & noworoczne postanowienia

Witajcie!

Korzystając z okazji, że to mój pierwszy wpis w Nowym Roku - chciałabym złożyć wszystkim najlepsze życzenia. Niech Nowy Rok przyniesie Wam miłość, radość i pomyślności wiele oraz spełnienie najskrytszych marzeń. Samych kreatywnych chwil!

Dzisiejszy Art Journal, znajdziecie również na blogu ArtBrawurki,  jest odpowiedzią na moje małe noworoczne postanowienie. Journal powstał na bazie zeszytu kraftowego Piątku 13. Mój Art Journal składa się z 10 zszytych kart z naturalnego papieru kraft.
Lubię materiałowe okładki więc wykorzystałam jeansowe spodnie córki z których już wyrosła ;)
Materiał nakleiłam na dwa kawałki beermaty, do których przykleiłam okładki zeszytu. Z pięknym kolorem materiału idealnie gra papier Craft O'clock z kolekcji "On The Couch". Okładkę zmediowałam i postemplowałam.
W centralnym miejscu znajduje się tekturka łapacza snów Laserowe LOVE.






Pierwszy journalowy wpis związany jest z Nowym Rokiem.
Wykorzystałam papiery UHK Gallery oraz stempel Julie Nutting firmy Prima.





Pozdrawiam Was serdecznie,
Aneta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz