środa, 27 stycznia 2016

ATC Grupa - Art Journal Wyzwanie nr 1

Na blogu ArtGrupy ATC pojawiło się Wyzwanie nr 1.

Treść zadania: W Twojej ulubionej książce znajdź stronę 150 i wybierz zdanie, sentencję lub kilka zdań, które Cię zainspirują i stwórz wpisktóry musi zawierać wybrane zdanie. Technikę i formę zostawiam Wam do wyboru. Również sami decydujecie, do jakiego żurnalu będziecie robić swoje wpisy (stara książka, strony, zeszyty, koperty, papierowe worki lub oryginalne AJ).


Moja ulubiona książka to Pride and Prejudice Jane Austen. 
W sumie jest to moja pierwsza praca tego typu, nie ma zbyt wielu materiałów ale dla chcącego nic trudnego. W pracy wykorzystałam okładkę Mody na Zdrowie (leżała i leżała, nie mogłam się zmusić by wyrzucić gazetę - wszystko prze przepiękną okładkę), farby akrylowe, maskę oraz stempel. Całość ozdobiłam wybranym cytatem z książki. 
Myślę że wyszło przyzwoicie :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz