sobota, 9 stycznia 2016

Święta, święta i po świętach...

W grudniu 2015 postanowiłam stworzyć Grudniownik.

Grudniownik to nic innego niż dziennik w którym dzień po dniu opisujemy wydarzenia, przygotowania do Świąt Bożego Narodzenia. Grudniownik to fajna sprawa. Pozwala trochę zwolnić obroty, wyciszyć się. Pozwala dostrzec te wszystkie magiczne chwile, chwile warte zapamiętania bo przecież na co dzień jesteśmy tak zabiegani, mamy mnóstwo ważnych i ważniejszych spraw na głowie... 

Swojego grudniownika nie wypełniłam jeszcze w 100%. Muszę jednak przyznać że to świetna zabawa, szczególnie gdy ma się małe dziecko.

W tym roku również mam zamiar taki album stworzyć :)

Grudniownik stworzyłam na bazie starego notesu. Wykorzystałam głównie papiery UHK Gallery oraz kilka papierów Magicznej Kartki :)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz