wtorek, 9 lutego 2016

Pierwszy Layout :)

Scrapbooking to nie tylko robienie albumów czy kartek (cardmaking). Scrapbooking to również LO czyli layout'y. 
Layout, czyli układ, rozplanowanie różnych elementów na powierzchni. Najczęściej ozdabia się kartkę 30x30cm ale inne formaty są dopuszczone. LO to ozdobiona strona która zawiera zdjęcie/ obrazek i tytuł. 

Ja zaczęłam skromnie, pierwsza praca ma format 20x20cm lecz jej dzisiaj nie pokażę ponieważ nie jest ukończona :)

Moje drugie LO ma format 15x20cm. Papier z bloczku Maggie Holmes nakleiłam na beermatę. Użyłam maski, farby akrylowej oraz tiulu na gumce. Dodałam zdjęcie, papierowe tagi, kwiatuszki oraz napis. Prezentuje się przyzwoicie, prawda? :)

Pracę zgłaszam na Wyzwanie#2 Praca ze zdjęciem Skarbnicy Pomysłów







Pozdrawiam gorąco! 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz