środa, 11 maja 2016

KIT!owa wymiana mediowa na FB


Lubię facebook ponieważ daje możliwość do przynależenia do wielu ciekawych grup. Mogłabym wymieniać i wymieniać różne fajne grupy związane ze scrapbooking'iem czy mediowaniem. 
Chciałabym opowiedzieć dziś o grupie KIT!owa wymiana. Grupę założyła Małgorzata, w sieci znana jako Goga. 
Goga o grupie pisze tak: KIT!owa wymiana powstała pod wpływem chwili, aby zgromadzić scraperki, które uwielbiają niespodzianki i adrenalinę oczekując paczuszki od listonosza. Główną ideą jest stworzenie kitu co 2 miesiące wedle rzeczy z listy, którą wspólnie ustalimy i potem przygotowanie pracy z materiałów, które się otrzymało od drugiej osoby. DEWIZA WYMIANY KITOWEJ: "Dawaj taki kit, jaki sama chciałabyś otrzymać"

Opis dokładnie wyczerpuje ideę grupy. Brałam udział w dwóch wymianach, tematem ostatniej były mixed media. W losowaniu trafiłam na Justynę, do której wysłałam taki oto kit (jednym z podpunktów było wysłanie pracy stworzonej własnoręcznie - ja wysłałam mediowy notes):





Oto jaki KIT dostałam od Justyny:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz