sobota, 15 sierpnia 2015

Album z torebek śniadaniowych wg ScrapKate

Na youtube'wym kanale ScrapKate można obejrzeć fajny filmik na którym Kasia pokazuje jak zrobić album z kopert i papierowych torebek śniadaniowych. (Link do filmiku tutaj, gdyby się szukać nie chciało ;)  Album z kopert ScrapKate).

Obejrzałam filmik, myślę sobie "wow, fajna alternatywa dla gotowych baz z beermaty". 

Na pierwszy ogień poszedł album z torebek śniadaniowych. Zainspirowana, zakupiłam torebki śniadaniowe Jana Niezbędnego. Niestety nie polecam, były to jedyne torebki papierowe które namierzyłam w moim małym miasteczku, torebki z zielonym nadrukiem, bardzo śliskie. Ciężko się je kleiło Magikiem. 

Mimo wszystko, album zrobiłam. Obkleiłam go papierem z bloczku zakupionego w Biedronce. Album ma wymiary 12,5 x 12,5cm. Jest mały, ale w kieszonkach można trzymać zdjęcia w formacie 7,5 x 10cm (wielkość kart do Project Life). 

Oto efekty pracy z Janem Niezbędnym ;)













Dziękuję za uwagę.
Pozdrawiam,
Aneta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz