piątek, 14 sierpnia 2015

Mini albumy wg tutorialu ScrapKate ;)

Na youtube'owym kanale ScrapKate można znaleźć wiele inspiracji :)


Można wykonać, podobnie jak Kasia, kieszonkowy mini album z jednego arkusza papieru 30,5 x 30,5cm. (Link do filmiku: Kieszonkowy mini album ScrapKate)

Wykonałam dwa mini albumy (ćwiczenie czyni mistrza, wciąż i wciąż krzywo :)


PIERWSZY MINI ALBUM:


Okładka mojego mini albumu to papier z kolekcji Paris, Paris UHK Gallery, w środku strony zrobiłam z arkuszu z bloczku Maggie Holmes, zakupionego w TK Maxx. Okładkę zdobią własnoręcznie wykonane róże (dziurkacz 2,5cm Stokrotka) oraz serwetka wykonana dziurkaczem narożnym z Biedronki (zaraz się okaże że to mój ulubiony sklep :D )







DRUGI MINI ALBUM:

Okładka mojego mini albumu to papier z bloczku zakupionego w Biedronce, strony tak jak w pierwszym mini albumie zrobiłam z arkuszu z bloczku Maggie Holmes, zakupionego w TK Maxx.
Okładkę zdobią własnoręcznie wykonane róże (dziurkacz 2,5cm Stokrotka) oraz serwetka wykonana dziurkaczem narożnym z Biedronki.









Dziękuję za uwagę!

Pozdrawiam serdecznie,

Aneta :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz