piątek, 14 sierpnia 2015

Urodzinowo...

Kiedy zbliżają się czyjeś urodziny nie zawsze wiemy co podarować. Jeśli chodzi o mnie najbardziej lubię prezenty praktyczne i hand made :)


Na urodziny A. zrobiłam mini album na zdjęcia. Baza albumu z beermaty, zakupiona w sklepie I Kropka. Karty okleiłam papierami które można było kupić w bloczkach w Biedronce. Dodatkowo sprężynę pomalowałam różowym lakierem do paznokci, doczepiłam wstążki i dodałam zawieszkę "baletnicę" (pozostałość z czasów robienia kolczyków). Na okładce umieściłam 3 różyczki i gotowy napis, również z I Kropki. 


Tak wygląda gotowy album:





Teraz obejrzymy środek albumu. Do albumu możemy wkleić zdjęcia w formacie 7,5cm x 10 cm (Czyli u fotografa wywołujemy dwa zdjęcia na jednym arkuszu w formacie 15x10).

Karty ozdobione są naklejkami, stemplami i scrapkami.













Dodatkowo, wykonałam dwie kartki urodzinowe. Oto pierwsza kartka:







A tutaj mamy drugą kartkę. 



Dziękuję że dotrwaliście do końca ;)

Pozdrawiam!
Aneta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz